marți, 28 octombrie 2008

Partea a 2 a

Am urmat timp de 4 ani tratament de tot felu cu vitamine ,tanakan, encefabol.etc. de curind am mers dinou la un control trebuia sa facem testul pshiologic acolo soc
pshioloaga era una noua in 10 minute mi sa pus diagnosticul AUTISM parintilor mei nu le vine sa creada dece atita timp nimeni nu sia dat seama mama mea nu a vrut sa acepte acest diagnostic siam mers mai departe la o doctorita in TIRGU MURES din pacate dinou acelasi diagnostic cum am intrat pe usa , insa mama mea stie ca sint un copil destept si foarte inteligent doar ca am si eu unele ciudateni stiu absolut tot am probleme doar cu hiperactivitatea si cu repetarea cuvintelor si mai am o problema cu adulti nu doresc sa comunic cu iei astea sint cele trei probleme care imi definesc mie autismul am avut probleme si cu vorbitul dar sint aproape recuperat dor citeva litere nu le pot pronunta foarte corect.

Niciun comentariu: