sâmbătă, 25 iulie 2009

Nu am mai scris demult pe blog am avut calculatorul stricat am reusit de curind sal reparam asa ca vreau sa mai scriu
cite ceva in primul rind ma bucur cam ajuns intrun final si noi la dctorul Naghiu din BUCURESTI am inceput tratamentul homeopat deocamdat merge destul de bine nu am avut reacti adverse doar foarte putine si nesimnificative .

IN al doilea rind am reusit sa mai fac un pas cu scoala am fost in audienta la inspectorat si am reusit sa obtin o promisiune de infintare a unei clase speciale in orasul nostru urmeaza ca pe 27. 07.2009 sa merg cu o lista cu semnaturi de la parinti al caror copii sint si iei cu nevoi speciale am reusit sa adun si acele semnaturi am gasit 8 copii ptr. ca de atiti era nevoi ptr. infintarea unei clase acum sper sa se si aprobe cererea noastra .

Niciun comentariu: