luni, 28 septembrie 2009

Avem nevoie de donati

Ainceput sc. sintem deja in cea de a 3 saptamina lui RAULse pare cai place in clasa speciala avem 2 doamne dragute care stiu cum sa lucreze cu iei si care au mai lucrat la sc. speciala . este ptr. prima data cind in orasul nostru exista clasa 1 special nu vem nimic in clasa inafara de banci si scaune avem nevoie de ajutor din partea oamenilor de bine am dori un tv. si un calculator nu este neaparata, nevoie sa fie noi, insa sa fie in stare buna de functionare, mi-asi fi dorit sa pot sa fac singura aceste lucruri sa nu fiu nevoita sa apelez la mila oamenilor dar din pacate starea mea financiara chiar numi permite, sau mi-asi fi dorit sa mai am alaturi 3-4 parinti cu care sa pot colabora dar din pacate nu prea am cu cine deaceeia daca cei care cititi aici aveti cunostinte cu posibilitati sau voi insiva aveti aceste posibilitati va vom multumi din suflet ptr. ajutorul dat sper din suflet sa pot sa mai realizez si aceste lucruri ptr. acesti copii cu dizabilitati a-si fi cred cea mai fericita mama si copii vor merge cu si mai mult dragoste la sc.

Niciun comentariu: