joi, 2 iunie 2011

amintiri

Se apropie sfirsitu de an scolar terminam clasa a-2-a nam invatat foarte mare lucru predarea lectilor se face intr-un timp alert si noi  nu avem puterea sa asimilam asa de repede dar cine sa inteleaga  aceste lucruri daca na-si lucra cu mami acasa na-si fi reusit nimic, la scoala nimeni nare timp de nimenine ne asteapta un an greu de la toamna se schimba si invatatoarele  nu stiu daca o sa ma inteleaga vom fi earasi plini de stres si emoti puternice. Dar am avut si bucuri in acest an  am reusit sa fac si eu terapia ABA din noiebrie si pina acum a fost un sacrificiu mare pentru parinti mei dar acum earasi ne confruntam cu problema bugetului probabil vom face o pauza pina vom mai stringe ceva bani apoi din toamna vom incepe dinou.in cadrul scoli mami a organizat o excursie la gradina zoologica din sibiu cu ajutorul unor sponsori am reusit sa merg inpreuna cu colegi mei  insotiti fiecare si de cite un parinte si doamna invatatoare in aceasta esxcursie.MULTUMIM dinou MAMI

Niciun comentariu: